Programhantering. Hmmm, jag blir inte klok...

img_2208 (MMS)

Programhantering. Hmmm, jag blir inte klok på det här! Skitsvårt att lära sig data genom att läsa en bok. Dessutom tycker jag att jag redan kan allt det här, herregud, Word liksom :) Men när jag läser i boken så verkar allt så sjukt krångligt, och jag funderar om det verkligen är det här jag kan. Jag vill läsa eftersom det är vår uppgift, men det blir ju bara komplicerat. Data är inte svårt och dessutom går de mest enkla sakerna att göra bara man prövar sig fram. Men som sagt, den här boken får allt att låta så invecklat. Kanske bättre att hoppa över att läsa steg ett i Word, så man kan fokusera på nya saker som man inte kan. Men man vill ju inte vara för självsäker heller, då kanske man sitter med skägget i brevlådan när det är dags för prov. Haha, jag förstår om ni inte hänger med i det här inlägget! Summa sumarum: boken och jag talar olika språk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback