Rabatt på filler på Lifestyle Clinic

Någon undrade varför jag var vit upp mot näsan på bilden nedan, den med bedövningssalva.

Ibland när jag fyller och inte använder en hel spruta, då brukar jag välja att ta det sista i de nasioglobala(?) vecken. Synd att kasta bort så dyra droppar!
Denna gång gick allt åt till läpparna, alltså la jag in 1 ml i läpparna och inget i vecken. Teosyal heter fillern, det finns ju Restylane & Juvederm oxå som är de två kändaste. Jag har testat Restylane tidigare men föredrar absolut Teosyal då den sitter längre och inte klumpar sig på samma sätt.

By the way! Om ni är sugna på att testa så kan ni gå in på Emelie Mattssons blogg (där jag även hittat receptet på hårt bröd som jag ska göra idag). Där finns en rabattkod som ger er 20% på fillerbehandling!
Normalpris 3500:-, med detta betalar man "enbart" 2800:-
Good deal :)

Följ länken så kommer ni till koden:
http://www.improveme.se/emeliemattsson/135008


 FÖRE
 EFTER

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men jäklar vad snygg du blev! Känner knappt igen dig! Men det kan ha med mössan att göra också! Imorgon ska jag ut på äventyr! När är du i skolan? Kan jag ringa runt etttiden? Kran

2011-01-27 @ 22:38:32
URL: http://hannisfashionista.blogg.se/
Postat av: Sofie

Tack söta! :)

Vid ett är perfekt! Kör Bodypump 12-13 så ska jag träffa min kusin vid 13.20.

Spännande!!

2011-01-28 @ 07:08:08
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback