Söndagen har försvunnit in i datorn

Hallojskoj!

Jag har suttit helt fast vid datorn hela dagen idag, vet inte vart varken tiden eller ljuset tagit vägen...

Imorgon är det ju skolstart!
Så jag har suttit och fyllt i grejer som hör till skolan och dessutom kom jag på såhär i sista minuten att jag ju måste köpa skolböcker!
Har kollat runt lite på nätet men inser att jag får gå ner på stan och leta upp dem eftersom jag ska ha dem på tisd em.

Har oxå suttit och kollat lite efter extrajobb. Jag har inte riktigt bestämt mig om jag bara vill plugga, eller om jag ska fixa så att jag jobbar lite då och då.
Rent spontant så vill jag ha ett jobb. Ett kul jobb som man kan ha som lite extra några timmar/kvällar/helger. Men det kanske blir för mycket att plugga heltid och samtidigt ha ett jobb?
Det kanske är bättre att enbart satsa på studierna?
Men, jag kikar iaf lite så får vi se. Hittar jag nåt kul som inte är för ansträngande så vore det väl toppen. 

Ingen träning idag. Tror kroppen vill ha en återhämtningsdag.

Johanna kommer och hälsar på ikväll. Eller... ikväll... ca 17 och det är ju typ snart.

Imorgon fm ska jag fixa naglarna och klockan 13.30 är det time to be in school.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hallå vännen! Tycker att du kan vänta och se hur ansträngande skolan är innan du tar på dig ett jobb? Kan hända att du känner att du klarar av det i ett nafs och då är det ju perfekt med ert extrajobb!! :) sök dig till butik på biblioteksgatan eller sturegallerian så jag kan komma och Shoppa lite av dig!! :) stor kram

2011-01-09 @ 18:29:34
URL: http://hannisfashionosta.blogg.se/
Postat av: Sofie

Haha, då MÅSTE du komma och handla av mig! :)

2011-01-10 @ 13:00:11
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback