Sunkhunden måste bli ren!

Fick lite ångest redan igår över hur vår sunkiga chihuahua såg ut...

Intorkat rött kladd mitt på huvudet efter att hon kört nosen i makrillsburken. Det roliga var att Paris inte hade en aning om att hon gick omkring med en röd fläck mitt på skallen, stackarn :)
Dessutom hade hon fått en likadan kladdfläck mitt på ryggen, dock inte röd... vet inte vad det var för smarrigt.

Well, hundstackarn kan ju inte gå omkring och se ut som en lurk! Så imorse var det duschsags!
Hon gillar det ända tills det kommer att blöta öronen, fya! Det är inte kul. Eller, haha, för mig är det kul eftersom hon blir helt fokuserad på att få ut vattnet ur öronen! Ömsom försöker hon springa ut det, ömsom ligger hon på mattan och försöker gnida ut det :)

Men jag är ju en snäll matte, så när handduken kommer fram så gnuggar jag allt vad jag kan och det älskar hon :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback