Tips till dig som är i träningstagen!


Iforms hemsida  www.iform.se

Jag tycker att de har bra och lättlästa tips. Inte allt för invecklat, krångliga recept eller långa texter.
Jag kan tycka att det blir lite tråkigt när det svamlas om ditten och datten innan man kommer till saken.

Det enda som jag tyckte var lite svårt var att hitta var tusan dom gömt bloggarna?? Men det löste jag med att testa webadressen www.iform.se/blogg så hittade jag dem :)
Tyvärr finns där bara några stycken så det var inte mycket att hänga i julgranen.

Jag har en till bra träningssida som jag brukade läsa. Men jag har helt glömt bort vad den heter. A-L, vet du vilken jag menar..?
I FORM - http://iform.se

Kommentarer
Postat av: AL

Åh.. tyvärr inte, det känns som vi hittade nya träningssidor varje dag som vi gottade oss i..hehe

just nu kör jag på fitnessguru = massa bra träningsbloggar att bli inspirerad av.

Kram AL

2011-01-05 @ 09:23:13
Postat av: Sofie

Hmmm, nä, jag hojtar till om jag kommer på det :)

Fitnessguru säger du, det ska jag kolla på

KRAM

2011-01-06 @ 21:57:32
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback