Lunchdejt

Nu ska jag iväg till mitt gamla jobb och äta lunch med Eva & Yvonne, mys!

Sen har jag massa annat jag måste fixa idag, typ konstiga saker.
Betala räkningar, anmäla poäng till SAS, boka en spadag, kolla upp en resa, sy i en knapp i en klänning, ringa och kolla upp en räkning. Ja, lite konstiga saker. Sen ska jag sitta några timmar med skolböckerna oxå.

Det blir ingen träning idag. Har bestämt mig för en vilodag idag och på söndag. Imorgon fm blir det Cirkelpass!

På söndag kommer mitt älskade hjärta hem!!! Längtar! Jag har längtat varenda dag! Jag vet att jag älskar honom till 657465445345% och det blir extra tydligt när man är ifrån varandra :)

So long folks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback