Veckans träning v 1 - 2011

Sesådärja! Nytt år nya tag!
Nu ska det konditionstränas minsan! Jag tänkte ta en liten kickstart och försöka satsa på konditionen nu några veckor. Självklart kommer det bli lite styrka oxå, men fokus (läs om det inte finns något roligt pass som jag bara MÅSTE gå på) ska jag försöka ha på löpbandet/crosstraining/indoor walking/spinning.

I mars är det dags för årets första löplopp. Jajjamensan, jag tänker utsätta mig för sånt i år igen :D
Dock har jag inte anmält mig till Stockholm Marathon. Känner att det behövs så mycket långlöpning innan och jag vet inte om jag tycker att det är värt det. Men... vem vet, när det börjar närma sig kanske jag står på startlinjen i år igen (finns folk som säljer sina startbevis, ssschyyy ).
Har jag sagt att jag ställt mig på väntlista till New York Marathon däremot? Haha, DET vore nåt! Tror inte jag kommer lyckas få tag i startbiljett då det är fullbokat typ ett år innan...
Men tänk vad häftigt att ha gjort!

Den här veckan såg ut så här:

Måndag: Crosstrainer 40 min   
Tisdag: Powerwalk 12 km + Löpning 10 km = 54 min  
Onsdag: 40 min på löpband m. intervallträning + Bodybalance 1h  
Torsdag: indoor walking 30 min + core 30 min 
Fredag:
Powerwalk på band 50 min  
Lördag: Spinning 45 min + Core 30 min  
Söndag: -----  

Kommentarer
Postat av: Lotta

Är det premiärmilen kanske? Jag har anmält mig till den, nu hoppas jag bara att vår flytt inte kommer att ställa till det.

2011-01-09 @ 18:30:49
URL: http://systerc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback