Veckans träning v 2 - 2011

Hmmm, vad fjuttigt det ser ut...
Men det har blivit mycket konditionsträning och det är ju det som var tanken denna vecka. Nästa vecka ska jag försöka få in 2 st "milspass".
Men ärligt talat, det är jääävligt segt att springa en mil på bandet och inget som lockar. Finns det nåt kul pass så dras man liksom hellre till det.

Körde Indoor Walking med pulsband för första gången i måndags!
Nedrans vad bra! Alla (som vill) har varsit pulsband, så finns det en stor overheadbild längst fram i salen där man kan följa sin puls.
Ja, man ser allas klockor. Men eftersom man bara tar ett random band så är det ingen som vet vem som har vilken klocka. Man vet bara sitt eget nummer :)
Så informerar ledaren hela tiden vilket spann man ska hålla sig (blå, grön, gul, röd). Det gör att man vet om man ska/bör/kan lägga på lite mer flås :)


Måndag: Indoor walking, 45 min   
Tisdag: Cirkelträning 45 min  
Onsdag: 10 km löpband, 52 min  
Torsdag: indoor walking 30 min + core 30 min 
Fredag:
 -----  
Lördag: Cirkelträning 45 min + 20 min powerwalk     
Söndag: ----- 

Typ så här ser ett activopass ut:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback