Veckans träning v 4 - 2011

Som jag skrev tidigare i veckan så testade jag PowerYoga för första gången.
Varför då? kan man undra. Jo, det handlade nog mest om att jag var lite lat och inte hade energi och lust att köra ett konditionspass, och detta fanns på schemat så jag tänkte att varför inte.
Men jag vet inte. Jag tycker inte att yoga är min grej. Det här med att fokusera på andning och tankar har jag svårt för. Föredrar Bodybalance som är en blandning av yoga, pilates & tai chi.

Hmmm, skulle ju ha fått in ett löppass denna vecka var planen. Så jag är inte helt nöjd över veckans träning. Well, får ta 2 nästa istället. Nu ska milen börja putsas på!


Måndag: Indoor Walking 45 min + core 30 min    
Tisdag: Cirkelträning 45 min + crosstrainer 20 min 
Onsdag: -----
Torsdag: PowerYoga 1h 
Fredag:
 Bodypump 1h 
Lördag: -----  
Söndag: Bodybalance 1h    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback