Darling roar sig bland vågorna (och vithajar??)

Igår var vi upp en bit längst kusten ovandför San Francisco.
Mitt mål var att se en vithaj, väldigt naivit jag vet ;) Men herregud, märkligare saker har ju hänt än att en vithaj råkar stranda, att den hoppar upp ur vattnet efter sälar och fåglar eller helt enkelt simmar lite för nära strandkanten så att man ser fenan, eller hur!
Men nä, ingen vithaj så långt mina ögon kunde nå. Och tro mig, Jag ansträngde mig! (Att se en vithaj i det fria är ju även det en av mina "99 saker jag måste göra innan jag dör")

Men vi hade änå rätt kul där på stranden! Det var såklart alldeles för kallt för att bada, och dessutom alldeles för strömt! Men Darling roade sig länge med att leka tafatt med vågorna, haha! Och jag lovar, där hade man INTE velat bli neddragen! Det ser inte så mycket ut för världen på bilderna, men jag var faktiskt lite rädd när de slog upp mot stranden :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback