God morgon världen! Imorse ringde klockan ...

img_2569 (MMS)

God morgon världen! Imorse ringde klockan 6.30. Någon timme senare var löparskorna påsnörda och jag studsade ut i ett disigt Stockholm. Tog rundan vallhallavägen-djurgårdsbrunnskanalen-karlavägen. Skulle chansa på att det är ca 13 km. Idag ska jag packa en liten resväska eftersom jag flyger till Polen imorgon. Darling mfl är redan där men jag kommer ner imorgon mitt på dan. Ikväll ska jag träffa mina fina kollegor och dricka vin :) Ja, jag kallar dem fortfarande för "mina kollegor" trots att vi alla gått vidare. Har en hel del annan pyssel idag oxå så det är fullt schema!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas du får trevligt i Polen! Verkar vara ett trevlig evenemang med många snygga bilar och andra trevligheter.

2011-07-06 @ 08:23:08
URL: http://smid.blogg.se/smidsfashion
Postat av: Lea

Ha en bäst Polen resa! Ja, håller med tidigare talare, verkar vara trevliga evenemang där på g:-D

2011-07-07 @ 00:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback