Lördagsfest med Sofia & Johanna

I lördags hade jag tjejerna här på besök. Darling är ju bortrest så jag var glad över att få sällskap för natten :)
Vendela var dock inte på plats, hon lekte campare. Ja, på riktigt, hon sov i tält! Hon är inte rädd om livhanken hon inte, huuuha!

Men Sofia & Johanna var här och vi åt och drack gott! Eftersom Johanna jobbar där hon gör (på skaldjursdisk i Saluhallen) så är det ju allt som oftast så lyxigt att vi äter smått och gott därifrån! Sofia hade bakat en god västerbottenpaj och jag stod för alkoholen, hehe...
Och inte allt för otippat så drog vi på oss partyskorna och gav oss ut på stan. Collage och Hell´s Kitchen var ställena för kvällen. Collage var faktiskt bara "sådär" kul. Hells var inte heller någon höjdare - okej, men inte mer än så. Så något som var GRYMT otippat var att jag och Johanna letade oss upp till Rockbaren en trappa upp på Hells istället. Hahaha, vad säger man? Vi hade faktiskt nåt så otroligt skoj faktiskt! Öste på som tusan i min lilla spetsklänning, haha!
Jag och Rock är ju typ som.... ja, säg sur mjölk i kaffet. Det liksom skär sig och inget som man skulle rekomendera. Men som sagt, vi hade faktiskt väldigt kul. :)
Tack båda goa för en mysig kväll!



Tillägg:
Johanna jobbar såklart inte PÅ skaldjursdisken. Utan bakom. Haha, jag garvade för mig själv när jag såg framför mig henne stå just ovanpå disken och jobba... ;) Typ sittandes bland alla fiskar och skaldjur, kom å kööööp, hahaha!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback