Nyshoppat

Ett par Asics löparskor och Ett par solglasöon från Steve Madden.
Det är allt jag har shoppat hittills, sparar mig lite till Vegas, hehe... Jag har inte dragit med Darling in på "mina" butiker här eftersom jag vet att det kommer bli tjejnöje nästa vecka :) Men vi har hittat lite fint till Darling.

By the way. Något som jag alltid har dille på när jag är i USA är att dricka take away dryck, helst med grönt te.
Speciellt när vi åker bil, då liksom MÅSTE jag ha en take away cup. Haha, fråga mig inte varför men jag gillart ;)






Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt med lite resa! Vi drar iväg på biltur ner till Kroatien nästa vecka!

2011-07-20 @ 07:49:08
URL: http://smid.blogg.se/smidsfashion

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback