@ Palazzos poolområde i väntan på våra vänner

Idag har vi bytt hotell på förmiddagen och slappat vid poolen hela eftermiddagen.
Det är sjukt varmt, 104 F. Det är 40´C!
Som tur är så har dom solstolar i poolerna så man kan svalka sig :)

Idag och imogon kommer våra vänner hit! Det är Kusin Emelie, John, Jocke, Bettan, Stefan och en tjej som heter Emelie som jag inte träffat förut. Kommer bli en toppenvecka!

Om ni tycker att inläggen kommer lite konstiga tider så beror det på att vi ligger 9 timmar bakåt i tiden. Så när jag går upp vid 9 tiden så är klockan 18 i Sverige :)
Och om ni tycker att mina inlägg är slarvigt skrivna med felstavningar och ihopskrivna ord så är det för att jag skriver från laptoppen och den är inte lika känslig på tangenterna mot jag är van vid :)


Kommentarer
Postat av: Lotta

Du, det där såg inte helt fel ut! Vi har faktiskt pratat om att åka till USA typ nästa sommar. Det finns ju en hel del ställen att se, speciellt om man som vi aldrig varit i USA. Har du några tips till en USA-rookie? =)

2011-07-23 @ 17:41:57
URL: http://systerc.blogspot.com
Postat av: Pia

nice :) häftigt med solstolar i poolen! åå, lite sol o värme skulle sitta fint nu ...

kram kram

2011-07-23 @ 23:32:15
Postat av: Anna

Ser verkligen helt underbart ut!

2011-07-24 @ 10:01:31
URL: http://smid.blogg.se/smidsfashion

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback