Gran Turismo 2011 - Polen

Här kommer lite bilder från förra veckans Polentrip!
Vet inte riktigt hur jag ska förklara det... mer än att NU förstår jag varför Darling åker tillbaka år efter år! Är nästan lite avundsjuk på att man kan ha ett sånt intresse där man kan dra iväg och träffa likasinnade, sjukt trevliga människor, festa och ha kul! Vill oxå! Haha, vad skulle det va? Jag får väl åka iväg på träningsläger på Mallis eller nåt ;)

Well well, det var som sagt väldigt kul att komma ner :)


Haha, jag vågade mig faktiskt på att åka med både Darling och Markus



Bangenomgång



Lite bilar...



Ännu lite fler bilar...



Coolt! Tävling mellan helikopter och en Ferrari... nä, dont ask me vilken modell det är, men det roliga var att det var en tjej som körde bilen!



Middag sista kvällen. Är det övervägande killar eller? Åh titta en tjej! Jaha, var det jag... ;)



Fina fina hjärtat!





Victoria´s Secret uppvisning på nattkvisten. Fortfarande övervägande killar, nu med kameror i händerna ;)




Nu köööör vi! (Sorry C för blundern, men det var det ända kortet jag hade ;))



Eftersom det är min blogg så får jag lägga ut en till bilbild på mig själv ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback