Söndagkvöll och jag är trött

Tjippelitjopp alla glada!
Slänger in ett kort litet inlägg för att visa att jag lever :) Är trött och ska krypa ner i sängen så jag ska inte bli allt för långdragen.
Har varit rätt mycket denna helg.
Darling har rest iväg! Min älskade Mulberryväska kom i fredags! Jag hade en rolig kväll med Sofia och Johanna i lördags! Jag har SJUK träningsvärk efter lördagens cirkelträning!
Men mer om allt detta typ imorgon. För nu ska jag som sagt kasta kläderna och krypa ner i bingen. Sjukt trött är jag, SJUKT!
Saknar min fina fina kärlek... Och lilla söta Paris som är på sommarlov hos min mamma... Tur att man har en tv som sällskap iaf ;)

Bild från Collage igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback