Tillbaka från Polen!

Vågar man kika in här när man varit försvunnen så länge.... Men jodå, än hänger ni kvar och inga sura miner, haha! ;)

Jag har faktiskt skrivit inlägg via mobilen (okej, bara ett men ändå) men det verkar inte ha kommit fram. Det kan bero på att jag och Darling för tillfället har samma mobil då hans lite oturligt gick sönder i Polen...
Så vi har just nu en iphone, där "internetdelen" såsom whatsapp, facebook och mail används i mitt namn, medans "telefondelen" typ telefon och sms sänds från hans nummer. Detta är väldigt förvirrande då man lätt glömmer bort hur/var/till vem man kontaktar någon. Speciellt för den som får meddelandena kan jag tänka :)

Well well, jag har som sagt varit i Polen onsd-lörd på Gran Turismo 2011. Kom hem lörd em och hann knappt hem och vända innan vi for ut till Stocksund på grillfest. Grillfesten avslutades någon gång under tidig morgontimme på Hell´s Kitchen.
När jag sen slog upp ögonen söndag morgon (hmmm, morgon var kanske att ta i...) var jag mer än lovligt trött!

På fredag åker vi till USA och tanken var att åka till Öland månd-torsd. Har dock insett att det tyvärr kommer bli för stressigt att klämma in Öland så jag hänger kvar i Stockholm så åker Darling ner själv några dagar med sin familj. Jättetråkigt att inte följa med men det blir för meckigt då jag bla ska hem till mamma med Paris på onsdag och vi kommer hem från Öland på torsdag... Ekvationen går inte riktigt ihop :)

Medans vi varit borta de här dagarna så har både walk in closeten OCH den öppna spisen blivit helt klara! Yeeey!
Så nu ska jag tvätta och rensa bland kläder och göra fint i det nya lilla rummet! DET kommer ta ett tag.
Kommer nog slänga upp nån bild sen :)





Kommentarer
Postat av: Jennifer

Great pic Sofie! Looks like it's taken for a magazine. Are you going to Miami this time?

2011-07-11 @ 20:18:10
Postat av: Sofie

Tack :)

Nopp, tyvärr inget Miami denna gången heller. Vi åker till San Francisco och Las Vegas. Inte helt fel det heller iofs ;)

2011-07-12 @ 21:37:28
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback