Den senaste veckan har jag (förutom att hängt på bilevenemang):

Vad har jag mer haft för mig sen sist då?

Kvällen innan jag for till Polen så hade jag en trevlig dejt med mina kollegor (okej okej, Fd. kollegor). Alltid lika skoj att mötas upp och uppdatera.
Vi sågs på Ciao Ciao på Odenplan och tog det faktiskt ganska lugnt. Jag skulle ju flyga tidigt dagen efter och de andra hade oxå mycket att stå i så jag var nog hemma strax före 22 har jag för mig.

Direkt efter att vi kom hem från Polen i lördags eftermiddag bar det av till Stocksund på grillfest.
Jag var ärligt talat ganska trött men började väl komma igång vid 01 tiden på natten, haha.
Det var sillunch, bad och grillmiddag. Sen Hell´s Kitchen in på småtimmarna.

Jag har varit till Uppsala med lilla sprätten så att hon får vara hos mamma medans vi är i USA.
Passade på att ta en fika på Fågelsången (goooda mackor!) och dessutom hann jag med att shoppa lite nödvändiga plagg inför Vegas :) Är så trött på Stockholms butiker så det var kul att shoppa i U-sala som omväxling.

Idag var jag och körde ett spinningpass för första gången på... ja hur länge som helst.
Har faktiskt liiite ont på framsidan av smalbenen (benhinnan om jag förstått det hela rätt) så ville inte slita på dem genom löpning.
Och satan vad jobbigt det är! Men kul!
Speciellt när man kör med pulsklocka så man vet hur mycket man ska ta i. Om jag inte hade haft det så tror jag inte att jag hade tagit i på samma sätt utan kanske varit mer bekväm :) Men nu när instruktören säger vilken "zon" man ska ligga i så vet man direkt om man "mesar", haha.

Gud vad långt inlägget blev nu!
Got to go to bed!
Natti!



Grillfest




Paris på tåget mot Uppsala


Kommentarer
Postat av: Lotta

Spinning var typ hundra år sen jag var på, kanske ska klämma in ett pass under mitt otroligt späckade semesterschema (sova, läsa, sova, äta och dricka gott, sova =))

2011-07-14 @ 11:18:10
URL: http://systerc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback