Saaaan Fraaaanciscooooo!

Hej världen!
Här kommer en liten hälsning från San Francisco!

Här gör vi det man bör se och göra :) På bilden nedan ska jag precis avverka en av mina "99 saker man måste göra innan man dör", nämligen ta en löptur över Golden Gaten bridge! Check!
Har även besökt Alcatraz, ätit på cheescake factory, shoppat, åkt open bus tour, varit upp i Napa Valley och kollat vingårdar, samt sett sjölejonen på Pier 39 (denna dag låg de dock bara 3 och solade på bryggorna. Kan vara huuur många som helst)

Igår var vi på Baseball på AT&T stadium och såg match melan San Francisco Giants och Los Angeles Dodgers. Jag gillar Baseball! Inte samma hets som i fotboll och hockey :) Här händer det ingenting...ingenting....sen plötsligt träffar dom bollen och alla blir helt till sig! Un der "ingenting...ingenting" perioderna kan man sitta och vräkai sig massa gott och kolla på folk. Kolla på storbildsskärmen där man får se galna amerikanare gör allt ifrån dansa, pussas eller fria :)


Vet ni vad mer?? Jag hittade en butik full av Taffykolor! Ni minns hur jag fastnade för dem förra året va...? I was in heaven!!













Kommentarer
Postat av: Lea

Oh vad roligt att ni är framme! Ha en bäst resa, hälsningar från regninga Sverige :-D

2011-07-19 @ 23:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback