Vill man vara fin... Svullna ögon i Las Vegas

...så måste man tydligen lida pin!

Första dagen i Las Vegas så bestämde vi oss för att gå och träna och gå på spa.
Det var ju hur bra som helst! Vi sprang, gymmade och badade och det kändes toppen... tills jag var på väg därifrån. På väg upp till rummet så kände jag hur synfältet blev mindre och mindre. När jag kom upp på rummet så hängde ögonlocken som påsar över mina ögon och det såg ut som att jag hade åldrats 15 år på vägen från spat!

Kom fram till att det måste varit rengöringskrämen för ansiktet som jag inte tålde, för något annat konstigt har jag inte fått i mig eller gjort. Tyckte grymt synd om mig själv!
Så det blev en kväll på rummet liggandes med kylhandduk över ögonen! Att gå ut och äta var uteslutet, haha, så vi körde Roomservice och tidigt i säng!




Kommentarer
Postat av: Mamman

Nä men så tokigt då lilla gumman.... hoppas det gått över.... köp någon form av allergimedicin så släpper det säkert /Kram

2011-07-22 @ 18:15:46
Postat av: Sofie

Jodå, det gick över! Var lite svullet morgonen efter men under eftermiddagen försvann det helt :)

2011-07-23 @ 03:33:33
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback