Bhuuu.... Ska snart sätta mig i bilen och ...

img_2087 (MMS)

Bhuuu.... Ska snart sätta mig i bilen och skjutsa ut Darling mfl till Arlanda. Grabbarna är just nu här hemma och kör gemensam frukost, tror jag fick dem till 8 pers som åker iväg. Jisses, haha, kommer nig bli stökigt! Själv har jag oxå skaffat mig midsommarplaner! Jag och Vendela kommer låna Darlings föräldrars hus på Öland. Så imorgon tar vi bilen o ger oss ut på roadtrip! Jag var till Uppsala igår och lämnade Paris till mamma. Jag hade kunnat ta med henne till Öland, men hon är inte jätteförtjust i att åka bil så hon får det helt säkert bättre där. Nä! Nu är det dags att hoppa in i bilen!


Kommentarer
Postat av: Maria Karlsson

Goddag! vad trevlig dina inlägg verkar vara. kommer definitivt läsa dina inlägg lite mer. =P Hoppas du har en rolig dag :p

2011-06-30 @ 09:56:41
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback