Det är inte svårt att packa när man har en...

img_9973 (MMS)

Det är inte svårt att packa när man har en gigantisk resväska o ska vara borta i endast tre nätter :) lika bra att fylla den. Fy fan vilket väder det är föresten! Jag hade tänkt köra 20 minuters backträning nu på morgonen men det var ju bara att glömma. Det öser ju ner vatten! Saknar min Darling gör jag oxå! Avskyr att gå o lägga mig själv. Det tar ju sån tid att leta igenom hela lägenheten efter någon som kan tänkas ha gömt sig någonstans! Och när jag väl börjar leta, då skrämmer jag ju upp mig själv ännu mer när jag på allvar TROR att någon ska stå i städskåpet när jag öppnar det.... Haha, så här i dagsljus så är jag dock inte lika nojig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback