Fina fina vänner!

Vi har haft så otroligt roligt den här långhelgen!
Jag är så glad att jag har så underbara vänner! Ni är "fantastiska", höhö... ;) (internt)

Vi träffades allihop när vi gick på samma lekis när vi var 6. Och även om vi inte har möjlighet att umgås var och varannan vecka allihop, eller att vi ens är speciellt lika, så känns det så sjukt avslappnat när vi hänger!
Thats what friends are for!

Helt seriöst så är jag så himla tacksam över att ha 3 så grymma tjejer i mitt liv!

Vendela, Sofia, Johanna & Jag

Kommentarer
Postat av: Mamman

Ni var söta då och söta nu..... o det är som jag alltid sagt.... man ska vara rädd om sina vänner...för dom finns alltid där när man behöver dom /Kram

2011-06-07 @ 18:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback