Förstår ni vilken sjuk panik jag fick! Var...

img_9159 (MMS)

Förstår ni vilken sjuk panik jag fick! Var inte beredd att tankmätaren skulle sjunka så snabbt men plötsligt är den, på riktigt, nästan nere på noll! Alltså noll NOLL, utan 5 extra mil att kunna köra... Ska leta upp en bensinmack på GPSen och får upp detta! Den föreslår att det snabbaste sättet att ta sig till en mack är att vända och åka 32 minuter tillbaka till därifrån jag kom! Jag var gråtfärdig! Vad fan gör man när man står utan bensin 50 mil hemifrån??? Och med 3 mil till närmsta mack?? Blev Helt yr av stress o tårarna brände under ögonlocken medans jag SÅG hur mätaren sjönk ner mot noll! Men så plötsligt! Så ligger en liten, liten mack mitt ute i ingenstans! Var tvungen att sitta och lugna ner mig 5 minuter innan jag kunde gå ut o tanka, haha!


Kommentarer
Postat av: Mamman

Men ser man på.... du var i Markaryd... där din lilla mamma är född !

2011-06-08 @ 21:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback