Haha, kvinnan på macken måste trott att de...

Haha, kvinnan på macken måste trott att det var dolda kameran eller nåt :) Först sitter jag och stirrar rakt fram i 5 minuter. Fortfarande uppe i varv kliver jag in BAKVÄGEN in på mackens butik och ropar HALLÅ, haha! Och till på köpet så fattar jag inte hur man tankar. Jag hade statoilkort eller kontanter men de tog inget av dem, och så var det fel oktan... Så hon följde med ut och hjälpte mig :) Och allt detta med en ganska fin bil som inte passade in i mitt förvirrade tillstånd. Hahaha, hon var onekligen hjälpsam men samtidigt väldigt avvaktande :)


Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha, det skulle jag velat se!

2011-06-09 @ 16:55:45
URL: http://systerc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback