Idag har jag...

Hello folks!
Vet faktiskt inte vad jag ska uppdatera med... Även idag tog jag "ledigt" några timmar på em bara för att sola och njuta av sommaren :) Jag vet inte varför, men det känns liksom fel att ligga och slappa om dagarna. Men ärligt talat, det är inte många sådana här dagar om året så jag tänker passa på. Snart är sommaren över, typ....

I övrigt har jag haft en gubbe här som monterat in persienner i alla fönster, så nu kan vi leva ostört :) Har iofs inte sett röken av våra grannar mitt emot, men jag känner ändå att jag vill kunna duscha utan att vara rädd att någon ser. Hittills har jag duschat med släckt lampa, haha!
(Hemlis* Här om veckan såg jag vår granne snett mittemot en våning ner.... naken i badrummet! På långt hål iofs, men ändock naken..... :S)  

Kl 17.30 körde jag ett bodybalancepass och nu på kvällen har vi haft lite folk här på grillmiddag.

Sen har jag kollat på premiären av Allsång på Skansen. Är absolut inget tokfan men nu på sommaren är ju tv-tablån katastrofal så Allsången kändes som en bra idé.
Tycker Måns gjorde det bra. Har aldrig riktigt gillat den där Anders Lundin.

Saknar Paris en smula. Hon har sommarlov och njuter av livet hemma hos min mamma. Toppen för henne men det är allt lite tomt här hemma :)


Kommentarer
Postat av: Nora

Schysst sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-11 @ 11:31:40
URL: http://gravidforsakring.net
Postat av: Sofie

Tack! Jag fick den gjord av: http://www.mimmiwebdesign.com/

2011-07-11 @ 11:47:11
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback