Midsommar! Redan??!

Är det bara jag som inte har några planer på midsommar??
Fan, det här känns ju supertrist! Jag har liksom förträngt att det är midsommar. Eller... inte förträngt, bara känt att det ju är så lång tid kvar. Men nästa vecka är det så dags och jag har ingen aning om vad jag ska hitta på :( :(

Vad har ni för roliga / mysiga / tråkiga / lugna / galna planer?

Min Darling drar ner till Spanien med ett stort grabbgäng över helgen. Låter som att det kommer bli både galet och kul... för dom!
Vendela och jag har pratat om att hitta på något, så jag är inte helt övergiven, haha. Men jag är rädd att hon kanske väljer att jobba om det är så att vi inte hittar på nåt vettigt.
Jag vill festa! Lämna stan! Jag har bil, alkohol och partystass. Men var tusan ska man åka??


Kommentarer
Postat av: Mamman

Du får väl komma o cykla till Wattholma...haha.... nä då men hit är du alltid välkommen som du vet.... höll solglasögonen förresten ? /Kram

2011-06-16 @ 20:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback