På resande fot. Ska hoppa på pendeltåget u...

img_4730 (MMS)

På resande fot. Ska hoppa på pendeltåget ut till Rosersberg för att ta bilen som står på Darlings jobb. Sen bär det av till Uppsala för att gå på min lillebrors student vid Bolandskolan. Därefter åker jag med hem till pappa en snabbis för firande innan det är dags att kasta sig tillbaka till Stockholm. Ska vara i Frihamnen kl 17 och där startar min och tjejernas spavecka :) Jätteledsen att jag inte hunnit ladda upp bilderna från helgens bröllop! Har lagt in de i datorn men sen tog det stop. Lovar att fixa det nästa vecka!


Kommentarer
Postat av: AL

Hoppas ni får en supermysig semester:-)

Vi hörs när ni kommer hem.

KRAM AL

2011-06-01 @ 11:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback