Träning-jag kör på som vanligt!

Jag har varit ordentligt kass på att lägga ut "mina träningsveckor" de senaste månaderna.

Men heeey, jag tränar på som vanligt! Som vanligt betyder ju typ 3 veckor träning och en vecka vila pga halsont...
Men som jag skrev förut så sätter jag mitt hopp till min nya vitaminbombsdryck och ska nu se hur länge jag klarar mig ifrån att bli krasslig. Började dricka den den 24 maj och det har snart gått tre veckor sedan senaste sjukdag....
(http://prettywoman1.blogg.se/2011/may/nu-ska-jag-dunderstarka-min-kropp-med.html#comment )

Satsar nu mest på kondition och styrketräning. Egentligen VILL jag köra 2 pass med Bodybalance varje vecka men tiden räcker liksom inte till!
Förra veckan såg ut så här:

Måndag: -----
Tisdag: Powerwalk 12 km runt Brunnsviken
Onsdag: Löpning ca 13 km runt Djurgårdsbrunnskanalen
Torsdag: Powerwalk 10 km ca 1,5 timme 
Fredag: Bodypump
Lördag: -----
Söndag: -----



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback