Vår nya öppna spis

Nu börjar det likna nåt här hemma! :D
Den öppna spisen är klar, sånär på en svart marmorskiva som ska ligga i botten vid eldstaden. Men den borde komma vilken dag som helst.
Jag är sååå nöjd med hur det blev! Tyvärr har jag ingen förebild, men då stod det ju en kamin och vit kyl och frys. Vi har ändrat till denna öppna spis, "vitvaror" i rostfritt samt en vinkyl.

Väggarna till walk in closeten är nu uppe. Dock ska det spacklas, målas, torkas och målas en gång till innan de kan börja sätta in hyllor och klädstänger. Hoppas jag inte är för naiv när jag tror att det kommer stå en färdig W.I.C där innan midsommar...
Jag är aningen velig hur jag vill att det ska se ut där inne när det är klart.
Jag vill ha en lyxig och snygg känsla när man kommer in! Med väskor, skor och kläder stilrent placerade. Men! Å andra sidan så bygger vi den ju för att vi behöver mer klädförvaring, då är det ju onekligen rätt korkat att bygga massa hyllor för skor och väskor... Typ.
Så jag ska ta och googla en massa på WIC nu för att få lite bra ideér.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Det ser mysigt ut! Mera bilder!

2011-06-16 @ 21:33:36
URL: http://systerc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback