Jag är olyckligt kär! I en Bayswater for 13 macbook

Bland det värsta jag vet är när man är sugen på att köpa något, men så lämnar man butiken och säger att man ska tänka på saken. Och tänker på saken, det gör man.... tills det är försent!
Och då när det väl är försent så är det än mer omöjligt släppa det, och man grämer sig och undrar varför man inte slog till!
Jag kan tänka mig att typ alla haft den där känslan...

Jag känner så nu!
I fredags var jag in på Mulberrybutiken och jag hittade en väska som jag kärade ner mig i totalt!
En svart Bayswater i lack... Sjukt snygg! SJUKT!
Hade kostat 11 000:-, men nu var den nedsatt 40% och kostade "bara" 6500:-. Jättemycket pengar jag vet! Men det var ju ändå 40% rabatt, och jag behöver en svart väska.... Och den var skiiitsnygg!

Men så kände jag att nä, det är faktiskt för mycket pengar just nu. 
Det är sommar, vi gör om och köper en massa till nya lägenheten, vi ska resa utomlands 2 ggr, jag är student mm. Ja, det är liksom inte läge att "unna" sig själv.

Men jag kan inte släppa det! Jag är olyckligt kär just nu, haha....









Kommentarer
Postat av: busra

Sjukt fin väska !

2011-06-20 @ 20:48:28
URL: http://metrobloggen.se/busraa
Postat av: Lotta

Den vad verkligen sjukt fin! Såg en grå variant tidigare idag, men den svarta var mycket snyggare. Och den går att använda som skolväska ju, det är ju ett kollegieblock i på ena bilden! =)

2011-06-20 @ 21:52:34
URL: http://systerc.blogspot.com
Postat av: Anna

Riktigt snygg är väskan i alla fall!

2011-06-22 @ 06:30:01
URL: http://smid.blogg.se/smidsfashion

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback