2 prov har jag skrivit idag. Det första gi...

dsc02220 (MMS)

2 prov har jag skrivit idag. Det första gick kanon och det andra vet jag ett fel men i övrigt tror jag att det gick bra. Ikväll får jag somna i ensamhet, Darling är inte hemma. Haha, föresten så gjorde jag ett test på nätet vad man passar att jobba med. Skrattade högt eftersom det stämde så väl in. "organisatören. Du har koll på varenda pryl som finns i ditt hem, det finns inte ett gem som inte har sin bestämda plats." och tro mig, gemen har sin bestämda plats! Haha! Och enligt testet så är jag inne på rätt spår, administratör, ekonom, kontorist var några av yrkena. Natti!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vart gjorde du det testet? Blev sugen själv på att testa! Kram

2011-03-11 @ 15:01:41
URL: http://hannisfashionista.blogg.se/
Postat av: Mamman

Ja men det är ju det jag har sagt....du ÄR inne på rätt spår /Kram

2011-03-11 @ 16:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback