Är det vår nu?


Härliga underbara sol! Var har du hållit hus det senaste halvåret?? Visst blir man på ett strålande (höhö) humör när vädret är som det är!

Vet ni, jag vågar knappt skriva det, men jag har kommit igång med träningen nu igen.
Håll tummarna nu att jag inte blir sjuk igen!!

Har kört löpning/bodybalance sönd, månd, tisd. Idag, onsdag, blir det vilodag. Inte för att jag vill, utan för att jag känner att jag måste mjukstarta kroppen lite.
Ska ta en prommis med Nadde och Lörsan, det får bli min aktivitet idag.

På söndag är det Premiärmilen. Det ser jag fram emot! Hoppas vädret håller i sig bara. Jag älskar att springa när det är 10´C, det är min optimala löptemperatur har jag kommit på.
Man behöver inte klä på sig en massa, och man svettas inte järnet när man kommit upp i flåset.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Det blir ingen premiärmil för oss, båda två är så fasansfullt förkylda. =( Vi satsar på blodomloppet midnattsloppet och tjejmilen istället. =)

2011-03-23 @ 10:26:14
URL: http://systerc.blogspot.com
Postat av: Sofie

Åh vad tråkigt! Känns alltid trisst när man ställt sig in på att springa :(

2011-03-23 @ 17:50:14
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback