Blocket - nu gör jag mig av med grejer :)

Fy satan vad skönt det är att göra sig av med saker!

Jag har lagt ut en hel del grejer på Blocket som jag ska sälja.
Idag blev jag av med 2 av mina skolböcker som jag aldrig mer kommer använda + en stor spegel som jag inte heller har användning för.
Och det är ju verkligen en "win win situation" för alla parter. De får köpa något som de behöver till ett bättre pris än nypris, och jag slipper ha dem i vägen här hemma :)

Vet ni vad jag mer har lagt ut....? Min BRUDKLÄNNING!
Trodde att det skulle kännas mer vemodigt, men faktiskt så känns det helt rätt.
Det är ju bättre att den kommer till användning än bara skrotar i garderoben. MEN! Jag tänker inte skänka bort den till ett vrakpris. Nä, då behåller jag den hellre...



Kommentarer
Postat av: Emelie

Har du sålt din klänning? Hittar den inte på blocket...

Ha en fin kväll!

2011-03-24 @ 18:20:29
Postat av: Sofie

Jodå, den finns där! :)

2011-03-24 @ 21:17:59
URL: http://prettywoman1.blogg.se/
Postat av: Anna Gustafsson

Hej! Kommer du ihåg mig, vi hade likadana klänningar.=) Jag har försökt sälja min nu ett tag, omöjligt! Hade den i en affär t.o.m, men hon sa att de flesta vill ha enkla klänningar utan släp. Jag har min ute för 2000:-, jag vet alldeles för billigt men jag vill hellre bli av med den. Den blir ju svårare och svårare att sälja då åren går. Men hoppas du får sålt din!

2011-03-25 @ 09:31:56
Postat av: Sofie

Anna: Ja visst kommer jag ihåg :) Kul att se dig här igen! :)

Kan tänka mig att det är svårsålt... Det finns ju så mycket att välja på och dessutom kan man ju hitta billiga kinaklänningar som är fina.

Just nu känner jag att jag hellre behåller den än att sälja den billigt...men vill ändå testa att lägga ut den. Så vi får se :)



Fortfarande lyckligt gift antar jag? :)

Nu minns jag inte riktigt, men du har ingen blogg va?

2011-03-25 @ 10:00:28
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback