Bloggat från iPad

Det går... Om man har tid och lust att klipp och klistra i 20 minuter. Det har inte jag. Så jagär ledsen, men ni får nöja er med korta inlägg utan bilder några dagar. Men efter helgen, då är datorn dit for fight igen : Nu när jag bloggar från ipaden så riskerar jag dessutom att det jag skrivit ska försvinna när jag publicerar inlägget, därför känner man sig inte jättepeppad att skriva en lång radda om något viktigt :) ehhh jag har ju alltid döviktiga saker påhjärtat ;) Denna text har jag skrivit från iPad, så jag ber er bortse från ord som går ihop mm, när jag väl skrivit kan jag nämligen inte ändra?! Ska nog lägga ner det här projektet. :) well, ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Lukas

Det finns ju tangentbord som du kan köpa till iPaddan! :) Blir lättare o skriva då, och du gör det med ännu mer finess :P

2011-03-15 @ 07:57:36
URL: http://www.ipow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback