Det stinker Gris i hela vårt hem!

Fyyyy faaaaan!!!
Det STINKER BONDGÅRD i vår lägenhet!!!

Jag kom på den brilljanta idén att jag skulle steka Raggmunk med Fläsk till middag. Men ärligt talat!? Ven fan är så dum så hon får för sig det??

Det stinker GRISBONDE här hemma! Man behöver ju inte vara allt för smart för att räkna ut att det är fläsket, som ligger i stekpannan och badar i flått, som ställt till det....
Uffa! Hur tusan ska jag kunna få i mig det här???

Jag som skulle haft världens trevligaste middagsdejt på Riche ikväll med Nadika! Druckit vin, ätit någon form av skaldjur och barhängt.... Jag får nu sitta hemma i Gris-os och en huvudvärk som vägrar ge med sig :( :(

Ibland har man turen på sin sida. NOT!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hahaha, jag kan verkligen inte låta bli att skratta! Jag kan tänka mig precis hur det luktar, fy så trist!

Tack för dina fina ord, det börjar ordna upp sig med det där. Det är min farbror som fått en stroke på hemresa ifrån fjällen. Nu mår han dock bättre och är på väg hem i ambulans från Danmark. Kram

2011-03-16 @ 21:55:24
URL: http://systerc.blogspot.com
Postat av: Sofie

Haha, härligt att man kan roa någon ;) ;)

Hett tips! Få inte för dig att äta fläsk hemma! Och om du gör det ändå... sätt på fläkten vid stekning ;)

2011-03-17 @ 09:50:37
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback