Fel länk i inlägget nedan! Här är rätt:

Haha, sorry! Jag skrev fel adress till länken nedan :D

Rätt adress för att se avsnitt såsom Desperate Housewifes, The Hills, Simpson eller vad ni nu kan tänkas vara intresserade av (dom har typ ALLT) är:

www.tv-dome.net

Haha, den förra länken gick som Lotta skrev till en finsk sida som jag inte har någon aning om vad den handlar om. Tack för att du gjorde mig uppmärksam på det :)

Som sagt, jag använder verision 1 (verision 2 fungerar inte på min dator, men det kanske är olika) så är det bara att välja och vraka :)

Kommentarer
Postat av: Siri - En personlig blogg om mode och stil.

sv: Det tycker jag allt att du ska göra - lagom underhållning :) Hoppas du haft en fin dag!

2011-03-09 @ 20:34:06
URL: http://siribeckman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback