Födelsedagsfirande för Love

Jag är en tokdålig uppdaterare känner jag :) Men det är faktiskt sjukt tråkigt att skriva utan bilder tycker jag.

Hade iaf världens mysigaste födelsedag i fredags! Alltså... inte min födelsedag men Darlings.
Överraskningen som jag fixat var att vi skulle på SPA och sen sova på hotell... på Storgatan. Haha, varför lämna Stockholm när man kan stanna liksom ;)

Så hela dagen fixade jag med detta när Darling var på jobbet :)
Lämnade bort Paris till Vendela, packade väska med grejer för kvällen och åkte till hotellet med kläder, presenter och lite bubbel och snacks. Så att allt skulle vara klart när det var dags!

Så när han kom hem så sa jag att jag fixat en överraskning... Att vi skulle på SPA och sedan gå ut och äta middag på Grill.
Han frågade om vi skulle hem emellan eller om han var tvungen att klä sig inför kvällen direkt. Vi ska hem! sa jag. Jag ville ju inte att han skulle börja leta efter sin kavaj som just då befann sig på hotellet, haha!

Så var vi på SPAradiset på Sibyllegatan och fick en härlig massage. Väldigt mysigt ställe! www.sparadiset.se
Så när vi gick därifrån så tänkte Darling stoppa en taxi för att ta oss hem. Men då sa jag att nopp, vi ska inte hem :) Vi ska bo på hotell i natt :)
Haha, ja han blev chockad! Men... mina kläder då?
Allt lugnt, jag har fixat allt!

Så vi promenerade till hotellet, åt lite tacos som de dukat upp i matsalen (ingick för alla gäster, toppen ju!)
Sen upp på rummet där kläderna redan hängde fint i garderoben, presenterna stod fint uppställda på ett bord, och bubblet låg på kylning i en ishink :)
Haha, jag ÄLSKAR att överraska!!!!

Vi tog ett bad och gjorde oss fina för kvällen. Hade bokat middag på Grill och innan dess så gick vi till Hotellet för en drink. Inte vårt hotell alltså... utan "Hotellet" på Linnégatan :)
Superbra på Grill! Varför har jag inte varit där tidigare??

Tog en snabb visit på Collage på vägen "hem" eftersom vi ändå bodde runt hörnet :)


INGA BILDER IDAG HELLER :(

Ahh, presenterna ja!
Förutom SPA och en hotellnatt... så hade jag köpt koncertbiljetter till Rihanna i november! Haha, är det mest för min skull kan man ju fråga sig. Men nädå, vi ska dit med Emelie & John så det blir en bra kväll. Och jag tror att hon är värd att se!
Sen hade jag även köpt ett "Restaurangkort". Detta tipsade Jo mig om redan förra året, men det blev aldrig av att jag köpte det då.
Taste sthlm heter det, och med detta äter man 2 för 1 på 71 restauranger i stockholm.
Toppen ju, vi som äter ute en del... ;) Både att man får lite billigare, men även att man nu tar sig för att prova nya ställen! Annars snöar man ju ofta in på de man alltid går till.


Kommentarer
Postat av: Pia

Här i Gävle (och på många andra platser) har vi RestaurangChansen som oxå är ett häfte med 2 for the price of 1, idrottsföreningarna säljer dessa. Jag brukar köpa ett häfte varje år. kram kram

2011-03-22 @ 22:23:12
Postat av: Sofie

Pia: Aha, vad kul! Det är ju kul att testa ställen som man annars inte skulle ha upptäckt :)

2011-03-23 @ 09:35:54
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback