God morgon världen!

Tjippelitjopp!

Tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg innan  jag drar iväg till skolan.
Har varit uppe sen klockan 05.50. Varfördå kan man undra... Inte något roligare (eller tråkigare) än att jag har suttit och pluggat.
Nedrans vad jag är ambitiös!
Men vet ni, jag vill verkligen inte hamna efter. Som jag skrev tidigare så gör vi denna kurs på 10 veckor, som egentligen ska göras under 1-2 år. Och OM jag hamnar efter så känner jag mig själv, då blir jag irriterad och uttråkad och lägger ner.
Jag vill hellre ligga ett steg före och fatta vad som sägs under lektionerna. Än att känna stress över att jag alltid måste jaga för att inte hamna efter.

Ja, det var det om det, som min högstadielärare skulle ha sagt :)

Igår var det träningsfri dag.
Har kört rätt bra i helgen så kroppen var förtjänt av vila. Ikväll ska jag nog köra lite Bodybalance och powerwalk på bandet. Det blir nog lagom.

Off to school :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Lycka till med skolan! Är en tuff kurs du går, men det fixar du! Själv sitter jag och pluggar inför min tenta i externredovisning C.

Ha en fin dag!:)

2011-03-29 @ 09:04:42
Postat av: Anna

Lycka till med pluggandet!

2011-03-30 @ 05:37:55
URL: http://smid.blogg.se/smidsfashion
Postat av: Yasmine

Var med i dagens film eller dagens låt och vinn en länkning :)

Om du är med i båda så får du större chans att vinna :)

2011-03-30 @ 09:42:12
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback