Har jag nämnt hur mycket jag avskyr min mo...

dsc00038 (MMS)

Har jag nämnt hur mycket jag avskyr min mobil? Ericssonen som jag använder nu istället för iphonen gör mig till världens osocialaste! Inget internet o så jobbig att skriva sms med att jag hellre låter bli. Dessutom har högtalaren lagt av så nån kan inte prata i den. Kaos mao haha! Well well, lördagkväll nu men jag kör hemmamys själv. Har lagat en tacopaj o fixat en massa i lägenheten. Darling är på hockey. Själv ska jag rensa lite i skåpen. Trevlig kväll alla!


Kommentarer
Postat av: Pia

Tacopaj ... va mumsigt.

trist med din iphone ... se upp för toaletter ;)

kram kram

2011-03-05 @ 22:13:50
Postat av: Lotta

Det är helt sjukt hur man kan bli så "beroende" av en telefon! Jag är precis likadan med min Iphone, den är liksom lite mer än en telefon.

2011-03-05 @ 22:28:49
URL: http://systerc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback