Tjejmiddag & Förlovningsfest i helgen

Vad har jag hittat på för spännande i helgen kan man ju fundera på :)

Jo, i fredags var jag och Sofia hem till Elisabeth. Inte hem till henne i Gävle utan i sthlm.
Riktigt gott plock hade hon fixat fram, räkor, massa goda röror, vitlöksbröd mm. Till det korkade vi upp en flaska Champagne, en Pol Roger som porlade fint i halsen :) Jättebra ordnat vännen och bra initiativ!

Gick vidare ut på stan sen, mötte upp grabbarna på Collage och där var det full balluns.

Lördagen blev ganska lugn. Följde med till O´learys och åt lunch, kikade lite i affärer, tog ett bad... Sen var det dags att piffa till sig igen för nu bar det iväg på förlovningsfest hemma hos Peder och Louise!
Jättefint ordnat var det med god libanesisk mat och vin. Inte libanesiskt vin alltså...utan gott :) Självklart höll vi koll på melodifestivalen och det var både bra och tippat att Saade vann tycker jag.
Dock hade jag och Darling en hel del att fixa sönd förmiddag, så det blev en lugn kväll. Tror att vi åkte hem vid 23.30.

Har tyvärr inga bilder, så ni får helt enkelt fantisera :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv för en mycket trevlig helg=)=)



Har verkligen njutit hela helgen.



Kram kram

2011-03-13 @ 20:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback