Idag fick jag ett till slutbetyg

Idag fick jag ännu ett betyg i min hand....
Företagsekonomi A. Och guess what! MVG!
Yeeeeey :D

Var ju lite nervös för det sista provet. Men när jag pratade med läraren idag så visade det sig att jag endast haft ett fel, och det var den frågan som jag insåg själv att jag skrivit fel på. Så tack vare 2 MVG prov så satt betyget som en smäck ;)
Nu väntar jag bara på betyget i Administration, borde komma vilken dag om helst.

Nästa vecka börjar nya kurser.
Då kommer det vara Företagsekonomi B samt Finansiering & Kalkylering. Hmmm, om den första perioden var liiite som en dans på rosor så vill jag lova att den kommande kommer bli desto tuffare.
Finansiering & Kalkylering liksom... Ni hör ju! Jag vet knappt vad det innebär, haha!
Men det blir till att ge sig attan på att klara det :) så får man hålla tummarna för att man tycker att det är kul oxå :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Finfina betyg ju! Grattis!

2011-03-16 @ 18:20:51
URL: http://smid.blogg.se/smidsfashion
Postat av: Mamman

Grattis !! jag tycker du är fantastiskt duktig !! /Kram

2011-03-16 @ 20:05:14
Postat av: Pia

Grattis Sofie ! Jättebra betyg, så duktig ! kram kram

2011-03-16 @ 22:43:27
Postat av: Sofie

Tusen tack :) :)

2011-03-17 @ 09:17:28
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback