Ikväll börjar Desperate Housewifes!!!

Gud vad jag känner att det händer lite i den här bloggen. Förstår om ni tycker att det är urtrisst att läsa.

Men det känns inte som att jag gör så mycket kul. Dagrna flyter på och den förraoch denna vecka har jag faktiskt haft rätt tråkigt. Som jag skrev igår så har det säkert mycket med träningen att göra. Jag blir liksom loj och uttråkad av att inte få röra på mig.

Sen är det den här kamerabiten. Jag har ingen möjlighet att lägga upp bilder och då är det rätt så tråkigt att skriva (och läsa).

Igår mötte jag upp Johanna för en middag. "Min Johanna" för er som precis som jag försöker hålla isär alla Johannor i mitt liv :)
Jättetrevligt och perfekt att passa på eftersom hon är här i Stockholm varje måndag.

By the way så satt jag bänkad framför kanal 5 igår klockan 21! Väntade ivrigt in Desperate Housewifes!!!
Men så börjar CSI rulla i tv-rutan.... Va faaaaan?!?
Då först slog det mig att det bara var måndag! Inte tisdag som jag trodde i min lilla hjärna :(

Men ikväll!! DÅ kommer jag återigen sitta bänkad!
Som jag har längtat!!!!

Kommentarer
Postat av: Mariann

I nabolandet sitter vi også klar med popcornet og venter på fruene!! :)

2011-03-15 @ 20:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback