Långträning och långplugg

Vilken härlig morgon man vaknar till en lördagmorgon! Strålande sol :)

Nu ska jag gå upp och köra dubbelpass på gymmet. Först blir det 45 minuter cirkelträning, och därefter 1 h Bodybalance.

Sen har jag mer seriösa saker på agendan. Jag ska gå till Stadsbiblioteket och plugga! Känner att jag har SJUKT mycket att läsa + typ 100 uppgifter till på måndag, så jag ska testa om jag får studiero där.
Hemma finns det så mycket annat som lockar, allt från datorn och kylskåpet, till att städa sovrummet och sen hänga lite till vid datorn. Det funkar såklart att plugga hemma, men jag vill ändå testa att göra det på ett ställe där jag inte har något val.
Så let´s give it a try!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback