Natascha Kampusch tilll Skavlan på fredag

Såg på Aftonbladets hemsida att Natascha Kampusch (?) gästar Skavlan på fredag. Hon som blev kidnappad som liten och var instängd i en källare i Österrike i åtta år.
Det kan ju onekligen vara intressant! Är ingen trogen följare av Skavlan eftersom man ofta har massa annat för sig på fredagar. Men jag är imponerad av alla gäster som han får dit och hans trevliga intervjusätt.
Borde kolla lite mer på det.



Fel! Det här var tydligen i fredags :) Typiskt. Men det finns ju alltid svt play så man kan se det igen.
By the way! Desperate Housewifes börjar nya säsongen på tisdag om en vecka!!
Om ni missat tidigare avsnitt så kan man se det på nätet här:
www.tv-dome.net 

Toppen sida med massa serier och filmer. Jag måste välja version 1 på min dator för att det ska funka (man ska välja om man vill se version 1 eller 2).


Kommentarer
Postat av: AL

Halloj, det var nu i fredags,

Jag såg det, stackars tjej.. man tror ju inte att det är sant..

btw... blir det cirkel på lördag ? :-)

KRAM

2011-03-08 @ 17:46:56
Postat av: Siri - En personlig blogg om mode och stil.

Det är riktigt grymt att man kan kolla på så mycket på nätet :) Så svårt att passa tider till tvn och bra att man slipper missa det man gillar :)

2011-03-08 @ 19:58:17
URL: http://siribeckman.se
Postat av: Lotta

Det är ju på finska på tvdome. Jag kan inte finska. :(

2011-03-08 @ 20:07:27
URL: http://systerc.blogspot.com
Postat av: Sofie

A-L: Tack för infon! Får kika svt play ist :)

Tveksam till cirkel på lördag, ska hem till Elisabeth på fredag så troligtvis är jag inte pigg på lördag fm...



2011-03-08 @ 22:45:30
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback