sofie vs. mobiltelefonerna 0-3!

Alltså... det här är fucking unbeliveable! Ni kommer inte att tro mig...

Jag är ÅTERIGEN utan mobil!!!

Denna gång har den dock blivit stulen :( :(

Nr 1 tappade jag i toaletten
Nr 2 slutade plötsligt mikrofonen att fungera på
Nr 3 stulen

Och allt detta på mindre än en månad. Nästan skrattretande... Jag känner mig totalt ÄGD!

Så ni som vill mig något... kontakta mig på facebook eller ring Linus.
(alltså inget whatsapp som fungerar)

Jag hojtar till när jag har en mobil igen.


Kommentarer
Postat av: Minna

Tack:) Visst e dom fina:) Ok, tack før att du førklarade lite grann ang admin.studier..jag har också jobbat i reception i några år så jag vet inte om det ær så mkt nytt ? Men man får sækert bættre løn nær man har en utb. å visa till?

2011-03-20 @ 19:15:28
URL: http://minnaeleonora.blogg.se/
Postat av: Minna

Det låter ju superbra :-) bra med bara 1år plugg oxo. Lycka till!!

2011-03-20 @ 19:34:26
URL: http://minnaeleonora.blogg.se/
Postat av: Lea

Oj, vilken otur med mobiler. Hoppas du har bättre tur med nästa :-D

2011-03-20 @ 23:01:45
Postat av: Pia

Snacka om otur med mobilerna :(

Bättre tur med nästa hoppas jag :)

kram kram

2011-03-22 @ 22:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback