Spänningshuvudvärk

Spänningshuvudvärk och inre stress....

Inget allvarligt :) Men nu håller jag mina tummar! Och tår! Har dessutom bundit ihop Paris alla tassar i hopp om att det ska hjälpa.
Hon ser lite rolig ut där hon ligger intrasslad i kors med alla sina "tår". Men hon har ju fullt upp med att nynna på Ja må han leva, så jag tror inte att det stör henne allt för mycket...
Det blir nämligen ingen frukost i sängen imorgon för hennes del om hon inte hjälper till och sjunger har jag sagt...

Om en timme eller två så borde det vara över, och jag hoppas på en god natts sömn för första gången denna vecka!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Paris, sjung för tusan så du får mat! ;)

2011-03-18 @ 10:16:01
URL: http://systerc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback