Thw walk in closet story

Nedan har ni Min walk in closet

Ja, jag ser det som min :) Jag har dock varit snäll och lånat ut en liten liiiten del till Darlings skortor och kavajer... bara för att jag är så himla snäll ;)

När vi flyttade in hade vi en sida var, och högklackat och herrskor stod sida vid sida.
Men på ett omärkbart sätt så har han liksom förflyttats ut till de vanliga garderoberna i sovrummet. Men jag gör allt för att hålla hans kläder vikta och iordning så att han inte ska reagera på att han fått ett rum mindre under åren som gått ;) 
Undra om han har noterat att han numer får "låna" ca 5% av mitt dressing room?


Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha, precis så skulle jag har gjort! Vi flyttar om en knapp månad till vår nybyggda lägenhet. Där finns det en klädkammare och en hel garderobsvägg i sovrummet. Jag funderar på hur lång tid det kommer att ta innan sambon är utflyttad ur garderoben... ;)

2011-03-14 @ 22:16:26
URL: http://systerc.blogspot.com
Postat av: Anna

Lovely!

2011-03-15 @ 17:45:27
URL: http://smid.blogg.se/smidsfashion

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback