Tillbaka igen!

Heeeeeej!
Saknat mig som tusan kan jag tänka mig ;) ;)

Nu har jag fått hem vår bärbara dator, så nu kan jag nog vara igång med updates igen.
Men.. om jag får klaga lite (och det får jag ju eftersom det är min blogg, hehe) så tycker jag inte att det är lika bekvämt att använda bärbara som den stationära datorn.

Det är mindre skärm, jobbigt utan en riktig mus, och dessutom måste den laddas. Ännu mer i-landsproblem, jag vet :)



Idag har jag varit i skolan. Har sjukt mycket att göra den kommande veckan!
Prov i Företagsekonomi OCH Programhantering på onsdag, 3 timmar vardera.
Dessutom ett grupparbete om psykosocial arbetsmiljö som ska redovisas på tisdag, och en inlämningsuppgift i excel, även den ska in senast onsdag.

Som jag skrev i inlägget nedan så kollar jag just nu på Uppdrag Granskning. Det handlar om den stackars STACKARS tjejen som åkte till Polen för att göra bröstförstoring, och nu ligger med grov hjärnskada.
Så tragiskt!
Ve inte vad hon betalade, men en annan tjej som gjorde bröstförstoring där hade betalat 39 000 sek. Inte billigare än i sverige ju!
Och tydligen är det inte ett engångsmisstag, dom intervjuar massa andra somvarit där för skönhetsoperationer och alla berättar om den dåliga vården. Fy vad tragiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback