Trååååkdag!

Klockan är nu 15.00 och hittills har det här varit en riktig tråkdag.
Tiden tickar men jag har inte gjort ett dugg.
Jag har inga skoluppgifter att göra eftersom detta är sista veckan på tre kurser. Nästa vecka drar nya igång så man kanske borde njuta av en veckas lugn...
Men jag har tråkigt!
Man blir så lat när man har tråkigt. Skulle kunna ta en långprommis med Paris i det fina vädret, men det känns liksom jobbigt, haha!

Vi har dessutom tipptoppskinande rent här hemma, så att ta fram städtrasan är ingen idé.
Träna kan jag inte göra eftersom jag fortfarande är tjock i halsen :( :( Föresten! Det kanske är därför jag varit så rastlös den senaste veckan, för att jag inte kunnat träna och därför inte tagit ut mig.

Ikväll ska jag träffa Johanna :) Det ser jag fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback